torstai 16. kesäkuuta 2011

...

Siis tätä vitutuksen määrää ei vaan voi sanoin kuvailla. Pikkusiskoni oli päättänyt, että peli ei toimi tarpeeksi nopeasti, joten hän poisti sekä kaikki ladatut että myös pelitallennukset. Tässä ei nyt oo mulla paljoa sanottavaa, mutta tämä ärsytys on ihan älyttömän suuri, koska olen nähnyt tämän LC:n eteen tosi paljon vaivaa, olin kiintynyt perheeseen ja ties mitä.

Ehkä vielä aloitan uuden LC:n, ehkä en. Koska mulla ei ole mitään ladattujakaan tallella, niiden kokoon haaliminen tulee kestämään luultavasti aika tosi kauan.

Ääh, olenko mä tyhmä kun mua oikeesti melkein itkettää tämä? En tiedä, mutta tuntui oikeesti ihan kamalalta nähdä kuinka kuukausien työ vaan oli poissa.

15 kommenttia:

  1. ! :O :(
    Uskon että ärsyttää.
    LC Laine oli yksi muutamasta suosikkitarinastani ja harmittaa sen loppuminen.
    Toivottavasti alotat vielä joskus uuden tarinan, sillä voin sanoo ihan rehellisesti, että oot ihan törkeen hyvä kirjottaja, simit on kauniita ja kuvat mahtavia.
    Ikävä tulee, mutta minkä teet :/

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän. Oon joutunu aina välillä samanlaiseen tilanteeseen. Harmi että loppui, oli mun lempitarinoitani. :(

    VastaaPoista
  3. Et todellakaan ole tyhmä, jotkut varmasti sanovat sulle vielä, "että sehän on vaan peli", mutta itselleni syntyy aina tietynlainen "side" simeihin ja perheisiin. Mä ainakin voin kertoa likimain itkeväni täällä, mutta toivottavasti aloitat vielä jossain vaiheessa uuden legacyn/tarinan...

    VastaaPoista
  4. Voi eii! Ymmärrän, miltä susta tuntuu. Mulla nimittäin sekos kakkonen, jota joskus pelasin enemmän (toisaalta omasta syystäni) ja mä itkin, koska en saanu koko pelii enään toimimaan. No, sulla sentää toimii peli, joten ois tosi kiva jos voisit alottaa uuden lc:n tai ees jonkun tarinan.
    Tää oli mun yks lemppari lc kolmoseen ja nyt ei oo mitkää parhaat fiilikset. Voi sua :(

    VastaaPoista
  5. Kamalaa, ymmärrän, että ärsyttää! ;O
    Tosi ikävää, tää oli ihana legacy! ;(

    Jos aloitat joskus uuden legacyn, käythän ilmoittamassa?
    Lukisin mielelläni!

    VastaaPoista
  6. Voi ei! :(

    Tylsää, et tarinakin nyt sit loppuu, mut kyl mua ketuttaa sun puolesta ihan hirveesti! Tiedän, kuin paljon oot nähny vaivaa, ja kaikki olikin ihan turhaa. :( Ei tää nyt paljon auta sua, mut mullekin on Starberryt niin tärkeitä, et ne on mulla tallessa koneella, ulkosella kiintolevyllä ja muistitikulla, et aikamoinen katastrofi sais sattua, et ne kadottaisin.

    Mut oikeesti osaan samastua sun tuntemuksiis, koska mua ei ainakaan mikään suututa niin paljon, kuin hukkaan mennyt työ. En osaa ees mitään lohduttavaa sanoo tähän, mut toivottavasti pääset asian yli ja saat vielä joskus tehtyä yhtä ihanan lc:n. :/

    VastaaPoista
  7. Voi eii! :((
    Harmi kun tarinakin loppuu, itteänikin ärsyttäis kamalasti jos itelle kävis noin! :( Tämä oli yksi suosikkini simstarinoista ja tämän tekemisessä on varmasti ollut kova työ, ja se meni nyt hukkaan. :( Ärsyttää sun puolesta tosi paljon! :(
    Ymmärrän sua kyllä, itekkin voisin kuvitella itkeväni jos kova työ ja aika menee hukkaan, ja samalla tärkeä simsperhe. Mutta toivottavasti vielä joskus aloitat uuden lc:n, olet todella hyvä kirjoittamaan! :)

    VastaaPoista
  8. Todella ikävää, että tarina loppui ja kaikki pelisi katosivat :( Ymmärrän hyvin miltä tuntuu, kun kova työ ja aika menee tuolla tavalla hukkaan. Olin just löytäny tämän tarinasi ja todella pidin siitä, hienosti oot kirjottanut :) Toivottavasti jatkat kirjoittamista, sillä oot siinä tosi hyvä ja toivon, että saan vielä joskus lukea jonkin tarinasi/legacyn :)

    VastaaPoista
  9. Ymmärrän TODELLA hyvin. Oma legacyni kakkospelillä oli jo ylikin kymmenen sukupolven, oli hienoa aina pelatessa miettiä mitä kaikkea perheelle on jo tapahtunut ja voisi tapahtua, ja sitten. PAM, isäni mielestä peli hidasti konetta liikaa, ja poisti koko pelin ja lisäosat. En muuten puhunut kolmeen viikkoon isälleni : D

    Hitsit kun sullekin kävi näin, olit nähnyt todella vaivaa.

    VastaaPoista
  10. : ((
    LC Laine on mun lemppari, ikävää että noin on käynyt : (

    VastaaPoista
  11. Yhyy :( Oon piilolueskellut tätä tässä, ja nyt mulla on ihan karsee olo.. :ss Oot nimittäin aivan törkeen hyvä kirjoittaja ja tää on muutenkin yks parhaista legacyistä... Ja ne Valpurin varalle tehdyt suunnitelmatki jäi kaivamaa, oisin halunnu tietää et mitä ne oli.. >:(

    VastaaPoista
  12. Yhyy :( Tosi harmi ku näin tapahtui... Olet todella hyvä kirjoittaja ja simisi ovat niin ihanan näköisiä! <3 Toivottavasti sinusta kuullaan vielä!

    VastaaPoista
  13. Saanko sanoa suoraan, mulla teksi nyt mielli lyödä turpaan sun pikku siskoa!!! Hyvä Lc oli, ikävä tuu.

    VastaaPoista
  14. Eikös löydy tietokoneesi roskakorista niitä enään?
    Sain vasta luettua tarinasi ja tykäistyin kovin.

    VastaaPoista